סל קניות 
שאלות ותשובות

ריכזנו עבורך מגוון שאלות ותשובות נפוצות הבאות לתת מענה
לנושאים שצצים במהלך השהות באתרנו.

במידה וישנו עניין / נושא שאינו מופיע כאן ניתן תמיד לפנות אלינו
דרך עמוד "צור קשר" ואנו מבטיחים לחזור עם תשובה בהקדם האפשרי.

* הטקסט מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לשני המינים 

כיצד מדפיסים את הקופון?

נכנסים ללינק "החשבון שלי" בעמוד הבית, בעמוד מופיעה רשימת "הסטוריית הזמנות" , בוחרים איזה קופון שרק תרצו, לוחצים על "צפה" ואז "הדפס".

הזמנתי מוצר במשלוח, מה עושים עכשיו?

אלא אם צוין אחרת בעמוד הדיל, אין צורך בכל פעולה נוספת.
המוצר שהזמנת יגיע ישירות לכתובת שציינת בטופס ההזמנה.
זמן אספקת המוצר מופיע באותיות הקטנות בעמוד הדיל וכן על גבי שובר הרכישה בעמוד "החשבון שלי" באתר.
לתשומת לבך- ימי עסקים = ימי א'-ה' שאינם ערבי חג, חגים או חוה"מ.

האם השימוש בכרטיס אשראי בטוח?

חד משמעית- כן! האתר מאובטח בהתאם לדרישת חברות האשראי בישראל ובהתאם לתקני האבטחה המקובלים בעולם. איננו שומרים אצלנו את פרטי הכרטיס, הפרטים ישר עוברים למערכת הסליקה.

בהצטרפותך לרשימת התפוצה, על ידי הכנסת כתובת הדואר האלקטרוני שלך, הנך מאשר קבלת דיוור מ - בא בטוב.